Bestellen

Maak in onze webshop een keuze welke kerstpakketten je wilt hebben. Selecteer het juiste aantal en kies ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Klik op ‘bestelling’ om je bestelling te bekijken.

Kies nu ‘Doorgaan naar afrekenen’. Hier kun je je adresgegevens, gewenste afleverdatum en gewensten betaalmethode invullen. Druk nu op ‘bestelling plaatsen’ om de bestelling te plaatsen, je wordt nu doorgeleid naar de betaalpagina als je voor iDeal hebt gekozen. Heb je gekozen voor directe overschrijving, dan krijg kom je direct op de bestel bevestingspagina (let op: je bestelling is pas rond zodra wij de betaling hebben ontvangen). Na betaling is jouw bestelling geplaatst en ontvang je direct een e-mail met de bevestiging van jouw bestelling.

Ja, het is ook mogelijk om telefonisch te bestellen. Bel ons op 085 – 060 1111 om je bestelling door te geven.
Wil je je kerstpakketten ontvangen in week 49 of 50? Bestel dan voor 23 november 2018.

De uiterst besteldatum is 7 december 2018 (jouw pakketten worden dan geleverd in week 51).

 

Er geldt een minimale bestelhoeveelheid van 1 kerstpakket. Voor pakketten op maat geldt een minimum van 100 pakketten.
Ja, je kunt gewoon bij ons bestellen.
Nee, het is niet mogelijk om kerstpakketten te reserveren.
Ja, dat kan. Neem daarvoor contact met ons op, dan zullen wij kijken of het mogelijk is om jouw bestelling nog aan te passen naar de nieuwe aantallen.
Dit is afhankelijk van de tijd die tussen de gewenste afleverdatum en het doorgeven van de wijzigingen zit. Wil je jouw bestelling wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om dit mogelijk te maken
Nee, het is niet mogelijk om een definitief geplaatste bestelling te annuleren.
Na het definitief plaatsten van jouw bestelling, ontvang je altijd per e-mail een orderbevestiging. Met deze orderbevestiging kun je controleren of je jouw bestelling goed hebt geplaatst.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je altijd een orderbevestiging per mail. Controleer de gegevens op de orderbevestiging goed. Als de gegevens op de orderbevestiging niet klopt, of je hebt geen orderbevestiging ontvangen. Neem dan contact met ons op.
Ja, dat kan vanaf 100 pakketten. Je kunt hiervoor het offerteformulier invullen of contact met ons opnemen.
Ja, dat kan. We zullen de kerstpakketten bij levering markeren, zodat jij ze gemakkelijk uit elkaar kunt houden.